پیلتن شاپ
پیلتن شاپ

روغن ماساژ وانیل تافی تالیدا TALIDA 20ml

کد محصول: 33536

فروش فقط در تهران

ناموجود

ناموجود

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

روغن ماساژ وانیل تافی تالیدا TALIDA 20ml :

ماساژ درمانی شیوه ای است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تا به حال به این فکر کردید که بعد از یک هفته کار و دوندگی چه چیزی می تواند احساس رخوت و خستگی را از بین ببرد ؟ راهی که ما پیشنهاد می کنیم قطعا ماساژ گرفتن است. ماساژ یک شیوه بسیار موثر برای رسیدن به آرامش و رهایی از خستگی های جسمی و روحی است. برای تجربه یک ماساژ لذت بخش می توانید به اسپا یا مراکز ماساژ متعددی که در دسترس شما قرار دارد مراجعه کنید و لذت ببرید. اما اگر مشغله کاری به شما مجالی برای رفتن به سالن های ماساژ را نمی دهد و یا به دلیل بالا بودن هزینه ها این امکان را ندارید. می توانید در خانه نیز با استفاده از محصولات متنوع ماساژ که در بازار موجود می باشد. بدن خود را ماساژ داده و به آرامش برسید.
ماساژ درمانی به تسکین عارضه‌هایی مانند: اضطراب، سردرد، آسیب‌دیدگی یا کشیدگی بافت نرم، آسیب‌های ورزشی، درد مفاصل گیجگاهی-فکی و سندرم درد اسکلتی-عضلانی کمک می‌کند. ماساژ بدن علاوه بر تخفیف درد، اضطراب را کاهش داده و کیفیت زندگی را بهبود می‌دهد. به نظر می‌رسد مکانیسم ماساژ برای تکسین دردها عواملی چون زیست مکانیکی، روانی، عصبی و فیزبولوژیک باشد.محصولات متنوعی در زمینه ماساژ در دسترس همه قرار دارد. از انواع روغن و لوسیون های ماساژ تا انواع نمک و سنگ ماساژ. روغن ماساژ وانیل تافی تالیدا یکی از این محصولات است.
این روغن باعث افزایش مقاومت و نگهداری از پوست، درمان آکنه و جوش و همچنین موجب کاهش علائم پیری و چین و چروک پوست می شود. این محصول موجب افزایش شادابی و طراوت پوست می شود و به بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی نیز کمک بسیار زیادی می کند. استفاده از روغن ماساژ وانیل تافی تالیدا از خشکی پوست جلوگیری کرده و به برطرف شدن افسردگی و اختلالات مربوط به اضطراب نیز بسیار کمک می کند.

– باعث افزایش مقاومت و نگهداری پوست
– روغن ماساژ تالیدا  مناسب درمان آکنه و جوش
– کمک به کاهش وزن
– روغن ماساژ وانیل تافی تالیدا TALIDA دارای خواص ضد باکتریایی
– جلوگیری از علائم پیری و چین و چروک پوست
– افزایش شادابی و طراوت پوست
– بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی
– جلوگیری از خشکی پوست
– برطرف کردن افسردگی و اختلالات مربوط به اضطراب

طریقه استفاده روغن ماساژ وانیل تالیدا :

به پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

بررسی تخصصی

سایر ویژگی‌ها
وزن محصول

کشور سازنده

چین

شرایط ضمانت

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

قابل استفاده برای

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه برای روغن ماساژ وانیل تافی تالیدا TALIDA 20ml

  1. کیوان طالب زاده

    من کار ماساژ رو انجام میدم و مدتیه که دارم از این روغن استفاده می کنم هم مشتری ها خیلی راضین و هم مقرون به صرفه اس واقعا پیشنهاد می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر مشتریان پیلن شاپ

عنوان

رفتن به بالا