چرخ شکم AB Craver مدل Well Set Up

شناسه محصول: 30901266
کد محصول: 63093

ناموجود

ناموجود

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

مشخصات چرخ شکم AB Craver مدل Well Set Up:

یکی از ساده‌ترین روش تمرین دادن شکم ، دست و پا استفاده از چرخ تمرین شکم است. امروزه رولر تناسب اندام یا چرخ تمرین شکم یکی از لوازم ورزشی بسیار مفید در تناسب اندام و تقویت عضلات ماهیچه شکم ٬ پشت بازوها و شانه ها و حتی پا می‌باشد.

این محصول در انگلیسی به نام های ab wheel , ab roller و exercise wheel و در فارسی به نام های چرخ شکم ٬ رولر شکم ٬ چرخ تمرین و یا غلطک شکم هم شناخته می شود .

تقویت عضلات شکم نقش مهمی در کاهش کمر درد و بهبود عملکرد ورزشی دارد. یکی از ابزارهای مناسب و ارزان برای دست‌یابی به این مهم، چرخ شکم میباشد

تمرین با چرخ شکم بسیار ساده و قابل اجرا برای افراد ناتوان و معلول نیز می باشد به گونه ای که با دستانتان دو میله اطراف غلتک را گرفته و زانو و نوک انگشتانتان را بر روی زمین قرار بدهید. در حالت ابتدا دستانتان را صاف نگه دارید و غلتک باید روبروی و موازی شانه هایتان باشد و به آرامی غلتک را به جلو حرکت دهید و تا حدی که دستانتان تقریبا در راستای بدنتان باشد و دوباره به حالت قبل برگرید.

چرخ شکم AB Craver مدل Well Set Up دارای چرخ با عرض پهن تعادل خوبی را برای ورزشکار فراهم می کند و با داشتن پد محافظ زانو هیچ آسیبی به بدن وارد نمی کند.

 

 

مشخصات فنی چرخ شکم AB Craver مدل Well Set Up:

  • طول بدنه اصلی: 40 سانتیمتر
  • عرض چرخ: 16 سانتیمتر
  • ارتفاع: 19 سانتیمتر
  • وزن : حدودا 2 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای پد محافظ زانو
  • ساخت: چین

این وسیله را به‌راحتی می‌تواند در خانه و یا باشگاه مورد استفاده قرار داد و حتی با خود حمل کرد. رولر تناسب اندام دو چرخ برای تمامی سنین قابل استفاده است و هیچ گونه محدودیتی ندارد و تنها به نیرو و توان عضلات ورزشکار بستگی دارد.

عضله هدف اصلیه این چرخ تمرینی ٬ عضلات شکمی است که در راستای تکامل سیر تمرینات باهدف وسعت بخشی تمرینات شکمی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته قابل تامل در هنگام استفاده از این وسیله در حین انجام تمرینات شکمی اینست که موجب می شود عضلاتی همچون ،عضلات بازویی، کمر و گردن نیز شروع به فعالیت کنند. میزان اثر بخشی تمرین با غلطک شکم (Ab Roller) به قدری بالاست که ورزشکاران رشته های بدنسازی را قانع نموده تا از آن برای انجام تمرینات شکمی و ساختن شکمی Six pack (6 تیکه) استفاده نمایند.

چرخ شکم (Ab Roller) را می توان ابزاری مناسب برای انجام تمرینات ورزشی در منزل دانست. طراحی این وسیله به گونه ای است که در هنگام تمرین تاثیر مستقیمی بر روی عضلات شکمی و کمر دارد. همچنین بر روی غلطک شکم دسته هایی با روکش فوم طراحی شده تا ورزشکار در حین تمرین بتواند به راحتی برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کند.

آموزش تمرین با چرخ شکم AB Craver مدل Well Set Up:

  •  زانوهایتان را بر روی زمین قرار دهید و چرخ شکم را در زیر شانه هایتان نگه دارید.
  •  عضلات شکمتان باید در مقابل فشار مقاومت کنند و چرخ را به سمت جلو بغلتانید؛
  •  حرکت به سمت جلو را تا جایی که احساس می کنید که کشش را در عضلات میانی بدنتان از دست خواهید داد و احتمالا باسنتان به طرف زمین خم خواهد شد، ادامه دهید.
  •  سپس به سمت عقب بغلتید و به نقطه‌ی شروع برسید.
  •  به هر تعدادی که می‌توانید این حرکت را به بهترین شکل انجام دهید و زمانی که احساس کردید دیگر نمی‌توانید این حرکت را به شکل درستش انجام دهید، تمرین را متوقف کنید.

بررسی تخصصی

سایر ویژگی‌ها
ابعاد

طول: 40 ، عرض: 16، ارتفاع: 19 سانتیمتر

کشور سازنده

چین

شرایط ضمانت

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

دفترچه راهنما

انگلیسی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ شکم AB Craver مدل Well Set Up”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر مشتریان پیلن شاپ