پیلتن شاپ
پیلتن شاپ
پیلتن شاپ

روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML

شناسه محصول: 20201169
کد محصول: 49815

ناموجود

ناموجود

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

مشخصات روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML :

هیچ چیز مانند یک ماساژ خوب پس از پایان یک روز کاری نمی تواند بدن و ذهن انسان را شاداب کند. ماساژ درمانی یکی از روش هایی است که برای تمدد اعصاب و روان و همچنین سلامت بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در روش های ماساژ درمانی علاوه بر نوع ماساژی که استفاده می کنید، نوع روغن ماساژ نیز بسیار مهم است. همه ی روغن گیاهی نمی توانند اثر آرام بخشی بر روی بدن داشته باشند و به عنوان روغن ماساژ استفاده شوند. روغن ماساژ، یک روغن حامل یا از انواع روغن های ضروری است که سریع جذب بدن شده و باعث ریلکسیشن می شود.

ماکادمیا (Macademia) گیاه بومی نواحی جنوب استرالیاست ، روغن ماکادمیا یکی از بهترین انواع روغن های گیاهی است که از آجیل یا میوه ماکادمیا گرفته می شود و برای کاهش کلسترول خون بالا ، جوان سازی پوست صورت و درمان سریع آفتاب سوختگی مفید می باشد و در ترکیب با روغن یلانگ یلانگ (ylang ylang) به کنترل تولید چربی پوست کمک می کند و بروز آکنه را به حداقل می رساند .

روغن یلانگ یلانگ از درختی بنام Canaga که بومی هند، مالزی، فیلیپین، اندونزی، کویینزلند و استرالیا است.این درخت به عطری بنام یلانگ یلانگ معروف است که برای آروماتراپی استفاده می شود، معروف است. روغن یلانگ یلانگ همچنین به بازسازی پوست کمک کرده و الاستیسیته پوست را افزایش داده و برای تمام انواع پوست توصیه می شود.روغن یلانگ یلانگ دارای عطر قوی است که به کنترل تولید چربی پوست کمک می کند و بروز آکنه را به حداقل می رساند. روغن ضروری یلانگ یلانگ هم به بازسازی پوست کمک می کند و الاستیسیته پوست را افزایش می دهد و برای هر نوع پوست توصیه می شود.

خواص روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML :

تقویت و افزایش رشد مو

مقادیر بالای اسیدهای چرب موجود در روغن ماکادمیا به تقویت فولیکولهای مو کمک کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو و همچنین درمان ریزش مو میشود.
جوان سازی پوست صورت مقادیر بالای آنتی اکسیدان اسکوالن موجود در روغن ماکادمیا به کاهش اثر استرس اکسیداتیو بر روی پوست کمک کرده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

سلامت چشم ها

آنتی اکسیدانهای موجود در روغن ماکادمیا به تقویت سلامت چشمها کمک کرده و خطر ابتلا به بیماریهایی مانند دژنراسیون ماکولا و آبمروارید را کاهش می دهند.

مرطوب کننده طبیعی پوست

روغن ماکادمیا به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان طبیعی پوست شناخته میشود و چون دارای خواص ضد التهابی طبیعی است به درمان سریع قرمزی و جوشهای پس از اصلاح صورت و بدن کمک می کند.

درمان آفتاب سوختگی

روغن ماکادمیا یکی از بهترین روغنهای گیاهی برای درمان سریع آفتاب سوختگی محسوب میشود؛مقادیر بالای پالمیتولئیک اسید موجود در این روغن به آبرسانی پوست کمک کرده و آفتاب سوختگی و سوزش و قرمزی پوست ناشی از آن را درمان می کند.

ماسک مو با روغن

مقداری روغن ماکادمیا را با یک آووکادو تازه له شده ترکیب کنید و بر روی موها بمالید ، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم و شامپو خوب بشویید.

خشکی لب

اسیدهای چرب موجود در روغن ماکادمیا باعث آبرسانی لبها شده و برای درمان سریعتر خشکی لب و زخمها مفید می باشد.

درمان ناخن شکننده

مقادیر بالای پالمیتولئیک اسید موجود در روغن ماکادمیا به آبرسانی ناخنها کمک کرده و باعث تقویت و درمان ناخنهای خشک و شکننده می شود.

کلسترول خون و قلب

مقادیر بالای اسیدهای چرب سالم ( اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 ) موجود در روغن ماکادمیا به کاهش تریگلیسیرید و کلسترول خون بالا کمک میکنند و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی و آترواسکلروزیس را کاهش می دهند.

افزایش انرژی بدن

آجیل و روغن ماکادمیا کالری بالایی دارند که می توانند به سرعت باعث افزایش انرژی بدن شوند اما توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف آنها می تواند احتمال چاقی و افزایش وزن را بیشتر کند.

سرطان

تحقیقات نشان داده است که آنتی اکسیدانهای موجود در روغن ماکادمیا منجر به کاهش رادیکالهای آزاد بدن شده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهند ، همچنین با افزایش آپوپتوز سلولهای سرطانی به درمان این بیماری مهلک کمک می کنند.

ضد التهاب طبیعی

اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 موجود در روغن ماکادمیا دارای خواص ضد التهابی قوی هستند که خطر ابتلا به بیماریهای التهابی مانند آرتریت و بیماریهای قلبی را کاهش می دهند.

نکته مهم در زمان استفاده از روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML :

پیش از مصرف هر گونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن ، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود و صبر کردن به مدت حداقل 20 دقیقه ، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

مواد منع مصرف روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML:

استفاده از روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML برای نوزادان و کودکان ممنوع است، زیرا ممکن است باعث بروز برخی واکنش‌های آلرژیک شود.

در برخی افراد استفاده از این روغن حساسیت پوستی را به دنبال دارد پس در نقطه کوچکی ابتدا تست کنید.

این روغن مصرف خوراکی ندارد و مسموم کننده است.

بررسی تخصصی

سایر ویژگی‌ها
ابعاد

ارتفاع 13.5 سانتیمتر

کشور سازنده

ایران

شرایط ضمانت

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

حجم محصول

250 میل

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن ماساژ ماکادمیا و یلانگ یلانگ تای مانی Thaimanee 250ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر مشتریان پیلن شاپ

عنوان

رفتن به بالا