پیلتن شاپ
پیلتن شاپ

روغن ماساژ چوب صندل تای مانی Thaimanee 250ML

شناسه محصول: 20201172
کد محصول: 49774

ناموجود

ناموجود

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

روغن ماساژ چوب صندل تای مانی Thaimanee 250ML:

هیچ چیز مانند یک ماساژ خوب پس از پایان یک روز کاری نمی تواند بدن و ذهن انسان را شاداب کند. ماساژ درمانی یکی از روش هایی است که برای تمدد اعصاب و روان و همچنین سلامت بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در روش های ماساژ درمانی علاوه بر نوع ماساژی که استفاده می کنید، نوع روغن ماساژ نیز بسیار مهم است. همه ی روغن گیاهی نمی توانند اثر آرام بخشی بر روی بدن داشته باشند و به عنوان روغن ماساژ استفاده شوند. روغن ماساژ، یک روغن حامل یا از انواع روغن های ضروری است که سریع جذب بدن شده و باعث ریلکسیشن می شود.

روغن چوب صندل (صندل وود) در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد و به عنوان دارو در چین و شرق هند محسوب می‌شود که در درمان اختلال‌های روانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با بوی دل چسب انتخاب بسیار مناسبی برای ماساژ بدن است.

چوب صندل( sandalwood) چیست؟

صندل، یکی از درختان خوشبو می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود.

خواص روغن چوب صندل:

درمان آکنه

یک قاشق غذاخوری از روغن چوب صندل را با نصف قاشق چای خوری پودر زردچوبه وکمی شیر یا آب مخلوط کرده تا به شکل خمیر درآید. این خمیر را به مدت 30 دقیقه روی صورت نگه دارید سپس بشویید. این درمان آکنه سنتی ثابت کرده است که بسیار مفید است.

رفع خشکی پوست

اگر دچار خشکی پوست شدید، برای رفع خشکی پوست می‌توانید از روغن چوب صندل استفاده کنید. برای رفع خشکی پوست مقداری روغن چوب صندل را با مقداری شیر مخلوط کنید و بعد روی صورت بمالید، بعد از چند بار استفاده پوستی انعطاف پذیر و نرم‌تر خواهید داشت.

از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای مایل به زرد

برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای مایل به زرد، می‌توانید از روغن چوب صندل استفاده کنید. اگر دچار آفتاب‌سوختگی شدید برای درمان آفتاب‌سوختگی می‌توانید از روغن چوب صندل استفاده کنید. روغن چوب صندل را با کمی روغن نارگیل و روغن بادام مخلوط کنید و بعنوان ماسک صورت استفاده کنید تا لکه‌های قهوه‌ای از بین بروند.

رفع چین و چروک پوست صورت

چوب صندل همچنین می‌تواند بعنوان یک ماسک صورت برای از بین بردن چین و چروک پوست استفاده شود. زرده تخم مرغ، عسل، پودر چوب صندل و اسطوخودوس ماسک درست کرده است. چند بار در هفته به پوست بزنید. بعد از مدتی شاهد رفع چین و چروک پوست صورت خواهید بود.

روشن کردن پوست

چوب صندل یک روش خوب برای روشن‌تر کردن پوست است. برای روشن شدن پوست صورتتان، صورت خود را با روغن چوب صندل ماساژ دهید. همچنین می‌توانید پودر چوب صندل را با هر روغن دیگر مخلوط کنید. مخلوط را بر روی پوست ماساژ دهید و بمدت 12 ساعت بر روی پوست بماند.

کاهش استرس

برای افرادی که می خواهند ماساژ آرام بخشی را تجربه کنند استفاده از روغن ماساژ صندل افزونه ای بجا هنگام ماساژ درمانی است. استفاده از این روغن که حاوی عطر نسبتا گرم چوب صندل است حس آرامش عمیقی را برای ماساژ گیرنده ایجاد می کند.

مواد منع مصرف:

استفاده از روغن ماساژ چوب صندل برای نوزادان و کودکان ممنوع است، زیرا ممکن است باعث بروز برخی واکنش‌های آلرژیک شود.

در برخی افراد استفاده از این روغن حساسیت پوستی را به دنبال دارد پس در نقطه کوچکی ابتدا تست کنید. 

این روغن مصرف خوراکی ندارد و مسموم کننده است.

بررسی تخصصی

سایر ویژگی‌ها
ابعاد

ارتفاع 13.5 سانتیمتر

کشور سازنده

ایران

شرایط ضمانت

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

حجم محصول

250 میل

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن ماساژ چوب صندل تای مانی Thaimanee 250ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر مشتریان پیلن شاپ

عنوان

رفتن به بالا