چراغ پیشانی ریباک Reebok RRAC-10155

کد محصول: 47948

ناموجود

ناموجود

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

مشخصات چراغ پیشانی ریباک Reebok RRAC-10155:

آیا از آن دسته افرادی هستید که هر از گاهی اواخر هفته به دل طبیعت زده و از شلوغی شهر به آرامش طبیعت پناه می برند؟ یا از آن دسته افرادی هستید که به ورزش کوهنوردی علاقه دارند؟ اگر جواب شما بله است و اگر به تاریکی هوا برخورد کرده باشید اهمیت داشتن هدلایت کوهنوردی را درک کرده اید. اگر تا بحال در تاریکی درجاده و یا کوه نمانده اید حتما با خود می گویید چراغ قوه وسیله مناسبی برای چنین مواقعی است. اما کوهنوردان حرفه ای می دانند که عبور از موانع صعب العبور نیازمند آزاد بودن دست ها در طول مسیر است. کمپ زدن نیز نیازمند نیازمند ابزارهایی است که هد لایت کوهنوردی مهمترین و ضروری ترین آنهاست. هدلایت کوهنوردی ریباک مدل RRAC-10155 ابزاری با کارایی بالا و رفیق شما در تاریکی شب است.

مشخصات فنی چراغ پیشانی ریباک:

هد لایت ال ای دی، مناسب برای دویدن در هر مسیری _جاده‌ای و بیرون از جاده‌ای
چراغ قوی 110 لومن با قابلیت تنظیم زاویه 90 درجه برای نور نقطه‌ای متمرکز ( هر چه واحد لومن بیشتر میزان روشنایی منبع نور بیشتر است)
سه حالت مختلف:نور زیاد، نور کم، نور چشمک زن
چراغ ال ای دی پشت با 3 حالت مختلف تنظیم
بند کشی راحت و قابل تنظیم

فروشگاه پیلتن شاپ مفتخر است تا با ارائه محصولات در زمینه لوازم ماساژ،اسپا، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی ، پزشکی و سلامت شما را همراهی کند. فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ فعالیت حرفه ای خود را از سال 1389 آغاز کرده است. این فروشگاه نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و سایر مجوزهای لازم را کسب کرده‌است و با وجود طیف گسترده ای از لوازم و کالاها، برای ارائه آن‌ها به صورت تخصصی عمل می‌کند . برندهای معتبری با پیلتن شاپ همکاری می‌کنند و هدف پیلتن شاپ رضایت مشتری و ارائه محصولات با کیفیت است و با ایجاد مشاوره رایگان، بهترین قیمت فروش اطلاعات صادقانه و دقیق از محصولات و مزیت های دیگر، این تضمین را به مشتریان خواهد داد که خرید مناسب و رضایت بخشی داشته باشند.

بررسی تخصصی

سایر ویژگی‌ها
ابعاد

7.6*4.3*3.8 سانتیمتر

وزن محصول

کشور سازنده

چین

تحت لیسانس

انگلستان

شرایط ضمانت

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

شرایط تحویل

در صورت خرید تلفنی بابت هزینه ارسال لطفا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

مناسب برای

بانوان و آقایان

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ پیشانی ریباک Reebok RRAC-10155”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر مشتریان پیلن شاپ