پیلتن شاپ
پیلتن شاپ

یونیت دندانپزشکی و تخت جراحی ایمپلنت آرا صنعت مدل صبا 6000

کد محصول: 47816

 زمان ارسال محصول حداکثر یک هفته می باشد.

ناموجود

ناموجود

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

مشخصات یونیت دندانپزشکی و تخت جراحی ایمپلنت آرا صنعت مدل صبا 6000 :

یونیت دندانپزشکی و تخت جراحی ایمپلنت صبا هم بعنوان یونیت دندانپزشکی قابل استفاده می باشد و هم بدلیل داشتن حالت ترندلنبرگ به عنوان تخت جراحی ایمپلنت نیز شناخته می شود. این یونیت دندانپزشکی دارای چهار موتور تایوانی پرقدرت 6000 نیوتن DC با استاندارد CE اروپا است.
موتورهای تایوانی این یونیت برقی را توسط پدال پا و ریموت دستی میتوان کنترل کرد. جراح در هنگام انجام عمل جراحی ایمپلنت نیاز دارد که دستان خود را پاکیزه نگه دارد. به همین دلیل به کمک پدال پا می تواند موقعیت بیمار را از حالتی به حالت دیگر تغییر دهد. این پدال پا دارای چهار ردیف دوطرفه می باشد. پدال اول برای تنظیم ارتفاع یونیت دندانپزشکی مابین 50 تا 100 سانتی متر می باشد. بوسیله پدال دوم می توانید پشتی تخت جراحی را بین 0 تا 75 درجه تنظیم کند. پدال سوم وظیفه کنترل جلوپایی تخت جراحی ایمپلنت را دارد. این پدال جلوپایی را مابین صفر تا منفی 75 درجه تنظیم میکند. پدال چهارم تخت جراحی را به حالت موقعیت ترندلنبرگ قرار می دهد.
طول این یونیت در حالت خوابیده بدون بالشتک 165 سانتی متر و همراه بالشتک 190 سانتی متر و عرض تخت جراحی آرامیس 65 سانتی متر می باشد. بدنه یونیت آرامیس تماما از فلز بوده که توسط رنگ الکترواستاتیک آنتی باکتریال ضدخش رنگ آمیزی شده است. این رنگ قابلیت شستشو داشته و عامل جلوگیری از زنگ زدگی بدنه فلزی یونیت دندانپزشکی آرامیس می شود. پوشش کاور صبا ABS خودرنگ می باشد. این یونیت دندانپزشکی و جراحی ایمپلنت بر روی چهار پایه قابل تنظیم قرار گرفته و این امکان را به شما می دهد که بر روی سطوح مختلف آن را تنظیم نمایید. دو دسته متحرک با قابلیت جدا شدن در اطراف تخت جراحی ایمپلنت صبا قرار گرفته که توانایی چرخش 180 درجه ای را دارد. فوم استفاده شده برای یونیت دندانپزشکی صبا از نوع فوم سرد می باشد.  فوم سرد استفاده شده باعث افزایش طول عمر بالا آن شده است و حس راحتی را برای مراجعه کننده به همراه دارد. تجهیزات پزشکی آراصنعت از چرم مصنوعی صادراتی جهت پوشش و زیباسازی یونیت دندانپزشکی صبا استفاده کرده است. این چرم مصنوعی را می توانید با مواد شوینده استاندارد شستشو دهید و شستشو باعث رنگ پریدگی و یا پوسته پوسته شدن نمی شود. یونیت صبا مجهز به یک چراغ LED تمام فلز پرتابل با طول بازویی 130 سانتی متر با قابلیت تنظیم نور می باشد. بدنه فلزی چراغ یونیت آرامیس با رنگ الکترو استاتیک آنتی باکتریال پوشش داده شده است.

  • دارای 4 موتور مجزا تایوانی 24 ولت DC
  • حداکثر وزن قابل تحمل : 120 کیلوگرم
  • وزن محصول : 100 کیلوگرم 
  • جنس کاور : ABS
  • قابلیت نصب : چراغ هالوژن و پدال پا 
  • دسته ها کاملا متحرک و قابل گذاشتن و برداشتن 
  • تنظیم زیر سری : به صورت کشویی
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع از 50 به 100 سانتیمتر، پشتی از صفر به 90 درجه، جلو پایی از صفر به 45 درجه، موقعیت ترندلبرگ تا زاویه 12 درجه

فروشگاه پیلتن شاپ مفتخر است تا با ارائه امکان فروش اینترنتی برای خرید محصولات در زمینه لوازم ماساژ،اسپا، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی ، پزشکی و سلامت شما را همراهی کند. فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ فعالیت حرفه ای خود را از سال 1389 آغاز کرده است. این فروشگاه نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و سایر مجوزهای لازم را کسب کرده‌است و با وجود طیف گسترده ای از لوازم و کالاها، برای ارائه آن‌ها به صورت تخصصی عمل می‌کند . برندهای معتبری با پیلتن شاپ همکاری می‌کنند و هدف پیلتن شاپ رضایت مشتری و ارائه محصولات با کیفیت است و با ایجاد فروشگاه فیزیکی، مشاوره رایگان، بهترین قیمت فروش اطلاعات صادقانه و دقیق از محصولات و مزیت های دیگر، این تضمین را به مشتریان خواهد داد که خرید مناسب و رضایت بخشی داشته باشند.

بررسی تخصصی

تخت ماساژ
کشور سازنده

ایران

شرایط ضمانت

1 ساله آرا صنعت

شرایط تحویل

تحویل رایگان در تهران و در شهرستان ارسال رایگان تا باربری تهران

ویژگی خاص

امکان نصب چراغ هالوژن و پدال پا

وزن محصول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یونیت دندانپزشکی و تخت جراحی ایمپلنت آرا صنعت مدل صبا 6000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر مشتریان پیلن شاپ

عنوان

رفتن به بالا